RE: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Září 14 12:28:04 CEST 2006

No ruznych utilitek k gps je moc a ta sit nutne nemusi byt presne po 10m
Staci proste posbirat ty body ktere to proste da maximalni moznou rychlosti
Pak se to celkem v pohode nacte do neceho jako rhinoceros napriklad
Potahne texturou (fotkou toho hriste z letadla nebo RC modelu) a je z toho hodne peknej 3D model exportovatelnej ve vrml

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, September 14, 2006 12:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

> Pro vyzkouseni muzete chodit s notebookem, 300 metru se s tim ujit da ....

Jasne to jo, ale jaky GPS prijimac pro tyto ucely byste mi doporucily?
Zase aby to nestalo majlant. Pokud by mel seriovy port, tak bych snad byl schopnej pro to udelat krabicku s elektronikou pro uchovavani souradnic a tlacitkem pro jejich ziskani. Mozna ucel trosku upresnim, slo by o vizualizaci golfovych jamek (delka cca od 100m po 500m, sirka max. 100m, spis 50m) a nasledne zobrazeni ve 3D na webovych strankach.
Bud jako render - AVI nebo pres VRML nebo co to dneska je. Jisne slo by to udela dle fotek, ale to by bylo o nicem... Zatim to u nas nikdo nema, v zahranici take nic moc, takze bych byl prvni :) resp. klub kam chodim obcas hrat a staram se o jejich web.