Re: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Září 14 11:59:25 CEST 2006

Kdyz uz je rec o GPS. Mam takovou myslenku. Vzal bych si do ruky GPS
modul + nejake zarizeni kam by se ukladali souradnice, pak bych se
prosel po nejake venkovni plose a udelal bych si sit treba po dvaceti
metrech, resp. bych kazdych 10m zmacknum tlacitko a to by zapsalo
souradnice do nejakeho modulu (pameti), az bych prosel takto treba 300m,
poposel bych 10m doprava (nebo doleva) a sel bych zase po 10metrech zpet
atd. Tyto souradnice bych si pak vyexportoval do PC a nechal si udelat
3D model (sit), kterou bych nasledne upravil (zjemnil) a dodelal
(textury atd.). Je neco takoveho mozne? Jde mi hlavne o ziskani
souradnic, nasledne upravy souradni v PC a prace s 3D programem by nebyl
problem (snad). Koukal jsem na odkaz daneho modulu a ten ma prenost 40m,
coz se mi zda malo (resp. mala presnost)...