Prieskum verejnej mienky: Verite integrovanym resetom?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 14 11:42:30 CEST 2006

Snail Instruments wrote:
> Nechtelo by
> to prece jenom definovat podminky trochu objektivneji?

Mno, mozete sa o to pokusit...

Akurat si myslim, ze definovanie podmienok znehodnoti cely "prieskum" -
prave preto, ze ho nerobim pre bulvar (k comu mozeme smelo zaradit
trebars aj rozne platky distributorov a vyrobcov suciastok s nekonecne
optimistickym popisom vlastnosti). Ak napisem, "zafunguje reset pri
monotonnom nabehu napajania xx V/ms"? tak to zrejme aj u
najsfusovanejsieho interneho resetu tak bude.

Najcennejsie su v tomto ohlade prave tie "nestandardne" podmienky,
pretoze sa v praxi vyskytuju. Take vsak definovat je obtiazne a je to od
pripadu k pripadu.

Aby som bol konretny, napriklad u P89LPC9xx od Philipsu sa interny POR
aktivuje len ak nabieha napajanie od napatia nizsieho ako 0.2V. Inaksie
povedane, ak nastane vypadok napajania a ak pocas neho neklesne napatie
pod 0.2V, jednocip sa z interneho resetu neresetne. Takuto poziadavku
pre reset ja pokladam za absurdnu; a tym padom tento interny reset je z
mojho pohladu nespolahlivy. Tomuto zodpoveda aj skusenost uzivatelov a
nasledne pocet staznosti na nete.

Tak taketo a podobne skusenosti som chcel zozbierat a zosumarizovat.

Moze byt?

wek