Re: Cíno - olověné pájky

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 14 11:22:14 CEST 2006

 14.9.2006, 11:21:58

Dobry den

Hm. olovo je jedovaty, cin nikoliv, tak ze, te Sn60 muzete zbastit ke
kaficku trochu vetsi kousek :-))

Krome toho je cin dost krechkej, olovo pusobi v pajkach jako
plastifikator, odhaduju tedy ze Pb60 bude mit lepsi odolnost proti
krehkemu lomu ( vibrace, otresy narazy...)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz