RE: Nefunkcni CNC stroj?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Září 14 08:24:38 CEST 2006

Tezko rici, ono  to po najeti na koncaky jeste trochu popojede, aby to z nich odjelo a to se jiz meri coz lze na obrazovce sledovat.
Po te co to "cukne" a zastavi,  tak pokud zacnu motorem pohybovat rucne, bezi mereni  normalne, otazkou je zda presne, ale meri.
je mozne, ze to meri kdyz se tim toci pomalu a nemeri kdyz tim motory rychle cuknou.
Bohuzel proste se to zastavi a ceka zadna chybova hlaska nic. Koukal jsem zda v tom neni nejaky diagnosticky sw, ale je v tom jen jeden exe.

Mrknu co je to presne za motory a jake na nich jsou odmerovace, motor je take Italsky.