OT: pro fajnsmekry C++?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Září 14 08:20:12 CEST 2006

d> Mohl by mi prosim poradit nekdo takovou programatorskou ficurinu?

d> mam tridu a potrebuji v ni deklarovat tuto tridu jako promennou a te
d> promenne priradit parametry. Neco jako:

d> class foo
d> {
d> public:
d>     foo () {};
d>     ~foo () {};
d>     void setValue (int secretvalue);
d> protected:
d>     int mysupersecretvalue;
d>     foo mysupersubclassofthesametype;
d> }

d> void foo::setValue (int secretvalue)
d> {
d>     mysupersubclassofthesametype.mysupersecretvalue = secretvalue;
d> }

d> ----
d> tenhle priklad samozrejme nefunguje, protoze mi na deklaraci promenne
d> mysupersubclassofthesametype hlasi incomplete type. Otazka: jde to nejak
d> udelat
d> tak abych mel mou superpromennou deklarovanou ve tride staticky?
d> dynamicky to samozrejme jde bez problemu ( foo* mysuperblablabla), ovsem
d> tohle neni to co potrebuji.

Takhle to nejde. Zkuste si uvedomit jakou bude mit trida foo velikost.
Mate tam rekurzivni definici ktera nikdy neskonci.

Jedine reseni je pomoci pointeru, tzn dynamicky.

Tomas