RE: OT: převod peněz ze zahraničí

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 13 13:02:24 CEST 2006

Ja mam shop a pouzivam pro obchodni ucely paypal
Pricemz me mile prekvapuje ze uz umeji prijimat penize
O to lepsi to bude, v zasade to poresi vsechny problemy ktere jsem doposud mel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, September 13, 2006 12:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: převod peněz ze zahraničí

No, mozno by som to s Holandskom vedel vybavit; ostal by vsak rovnako neprekonatelny problem SK-CZ... :-(

Posledna "oficialna" platba do CR (s OUR, samozrejme) skoncila poplatkom pre TatraBanku 300Sk plus "vylohy zahranicnej banky" (v tomto pripade to bola KB) okolo 200Sk...

Je to hanba v dnesnej dobe, ked tie banky to stoji zrejme len par wattsekund prudu do kompov a par byte cez - nejaku - siet; mozno za tym je aj nejaka "nadnarodna organizacia", ale aj tak sa mi to zda prehnane.

Bohuzial, ziadna paka proti tomu nie je. PayPal/y a podobne su dobre na prevod par korun medzi "obcanmi" ale "obchodny styk" (s prepacenim :-) ) takto tazko zrealizujem...

wek