[OT] Pravni problem, pokuta, firemni auto?

vit.bures@rothsware.cz vit.bures@rothsware.cz
Středa Září 13 11:42:10 CEST 2006

No ono asi bude lepší se na uřadě rozumě dohodnout (zaplatit pokutu), než
riskovat zvýšení pravděpodobnosti, že Vám knihu jízd zkontroluje finančák.
Tam pak už jde do tuhého. Zvláště u plátců DPH. Pokud finančáku neprokážete, že
jízdy byly výhradně pro firemní účely, tak Vám to počítají, jako soukromou a
budete muset vrátit DPH z paliva. Myslím, že se můžou jít až 5 let zpět.
Bohužel nějaké, že mi knihu ukradli, tady neplatí. A ono vracet DPH zpětně za
pět let proježděného benzínu ????
Já bych tu pokutu raději zaplatil.
Pěkný den
vb