Re: OT: převod peněz ze zahraničí

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 13 11:30:47 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 13.9.2006 od Jakub Ladman:

> Doporučte mi prosím nějaký způsob, který bych mohl doporučit pánovi
> z Nizozemska který by ode mne chtěl něco koupit. Cena včetně
> poštovného je 253,-kč ale jak jsem právě zjistil u své banky,
> zaplatil bych za přijetí 150,-kč což je nesmysl.

> Nevíte jak to zařídit levněji?

Rict mu, at prikaz provede s dispozici OUR, tj. poplatky obou bank
zaplati on. Nebo at zaplati treba pres Western Union, tam to take
plati on.

> Ideálně abych ty peníze dostal celé a Holanďan nezaplatil víc než
> 10€

To netusim, na kolik to vyjde jeho, to uz je jeho starost...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz