[OT] Pravni problem, pokuta, firemni auto?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Září 13 11:17:30 CEST 2006

> coz plati az od 1.7.2006
> Zatim, jim chci odpovedet, ze firma nema ve svem drzeni zadne
> pisemnosti, ktere by mihli vest k urceni totoznosti vozidla s
> pokazem , ze v dobe spachani prestupku nepaltila novela zakona
> 361/2006, ktera tuto povinnost uklada.

> Resili jste neco pododbeho ?

> Dekuji a omlouvam se za OT

Resil a vyresil temer identickym prohlasenim kdyz jsme byl coby
jednatel predvolany na policii. Policajt se jeste ptal na knihu jizd,
rekl jsem, ze se ztratila kdyz auto naposled vykradli, policajt jen
pokyval hlavou, ze vi, ze knihu jizd ukradnou vzdycky jako prvni a
bylo vyreseno.

Ale napred to zkouseli kdybych se nahodou priznal. Pravo na to maji a
ja mam pravo se priznat - tedy pokud bych to udelal ja, ze :-)

Ales Prochaska