IDA Pro pouzivate to nekdo ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Září 12 14:29:11 CEST 2006

Zdravím,

já jsem to kdysi používal, když jsem se vrtal v programech logického
analysátoru Tektronix 1241.
Ten je totiž řízený dvěma procesory, jeden z nich je 8086 a druhý je
Z80.
IDAPro je výborný disassembler, chytrý jako opice ale má dost zmatené
ovládání. Dneska už bych to s ním asi neuměl, tenkrát jsem s ním
manipuloval metodou pokus/omyl a po nějaké době jsem do toho proniknul.
Ale ta skleroza...

Zdraví PavelK