folie na okna (nebo tak neco)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Září 11 19:49:10 CEST 2006

Mozna je to blbost ale co koupit takove ty bambusove rolety se snurkou
. Jdou navinou a existuji od uplne levnych za stovku v kazdem bytovem
obchodaku az po tisicove . Vypada to docela pekne .
Myslim neco takoveho : http://www.bydlet.cz/bydlet/bpg_117452.htm
Co je na zacatku akorat uplne svetle . to by neslo ?

Ty folie nevim jestli jsou schudne kdysi jsme tim tunili auta a ac to
ma treba atesty , ze se s tim da jezdit v noci i na prednich bocnich
oknech tak vzdycky to pri pohledu ven vypada trochu "jinak".

snehulak