folie na okna (nebo tak neco)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 11 18:02:34 CEST 2006

Moc to nesleduji a tak ani nevim jak moc chcece utracet, ale mrknete na
stranky www.glaverbel.com delaji spoustu skel s ruznou propustnosti a ruzne
zabarvenych urcite si vyberete.

Pro zajímavost jsem se pohledal něco o fóliích na sklo a mimo jiné také
potvrzení Vašich obav se zrcadlovou fólií:

"Důležitým faktorem reflexe u těchto fólií je poměr světla dopadajícího na
sklo s fólií. Proto je v noci, když se poloměr venkovního světla a světla v
místnosti obrátí, do místností vidět a z osvětlené místnosti ven naopak
vidět není..."
http://www.ceiba.cz/new/produkt.php?id=113

Neznám Vaše poměry, ale nevešel by se před dům nějaký pěkný strom? ;-)

Milan Lysa