Stoln9 DVD a DivX

Aleš Filip konference2@centrum.cz
Pondělí Září 11 17:06:50 CEST 2006

Dobrý den,

  O stolních DVD přehrávačích absolutně nic nevím, takže bych se rád
  zeptal na pár věcí:
  Jak je to s formátem DivX u stolních DVD přehrávačů? Zjistil jsem, že
  bych asi potřeboval koupit domů nějaký stolní DVD přehrávač na
  pohádky. Teď to dělám tak, že pohádku, kterou mám většinou v AVI
  formátu v počítači nahraju přes videovýstup na videokazetu. Je to
  ale zdlouhavé. Takže bych rád koupil nějaký DVD přehrávač, abych jí
  to vypálil na CD (DVD) přímo v tom AVi a ona si to mohla potom
  pouštět.
  Jak je to ale s DivX formátem u těchto přehrávačů? Našel jsem, že
  některé umí DivX 3.x, některé 4.x a 5.x, a ty dražší DivX 6.0. Dá se
  v těch přehrávačích nějak změnit firmware, aby uměly i novější DivX,
  nebo je to tam napevno, a nejde s tím nic udělat? To bych potom
  musel ty nové pohádky, které budou časem v DivX 7 a dál převádět v
  PC na VOBy, a vypalovat to jako DVD?

--
Aleš Filip    ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic