Re: [OT] pohovory a pod... [WAS] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Pondělí Září 11 13:43:34 CEST 2006

> Od:  <ok1ced@nagano.cz>
> Aha, tak ze  uz chapu, proc se nektere firmy ani neobtezovaly
> odpovedet na muj zivotopis.

to je spis dano temi co sedi na personalnim, a jejich slusnosti...

> Ja vul tam napsal co skutecne zvladam, a cim jsem si nebyl alespon na
> 80% jisty to jsem tam radeji nepsal. Dekuji Vam za radu, Az zase budu
> hledat zamestnani tak radeji napisi pohadku.

to zalezi na tom, co chcete v te firme delat... ono se to pri prvnim kontaktu klidne pozna a pak je to pomerne trapne...
je samozrejme rozdil napsat vec, o ktere vim dost na to abych se o problematice mohl bavit na urovni a zbytek nastudovat v pripade zamestnatni (coz je podle me naprosto v poradku), nebo napsat neco o cem vim jen jak se cte dana zkratka...
mel jsem tu uz i lidi, kteri na pohovoru vyslovene lhali, coz vazne nepochopim. obvykle mame nekolik ruznych pozic, na ktere se kandidat hlasi, takze se stane ze absolvuje behem jednoho dne pohovor treba s tremi, ctyrmi lidmi... a kdyz kazdemu rekne neco jineho, vazne pocita s tim ze si potom nesednou ke kafi a neproberou to? :(

> No nedalo mi to a udela jsem si testik.
> Zkousel jsem odporovy delic, z hlavy jsem to nezvladl. musel jsem si
> nakreslit obdelnicky a popsal je, jinak se mi to pletlo.
> U oz jsem do dodelal az k prisrojovenu zesilovaci, chvilku to trvalo,
> ale uz pri zkouskach jsem to vymyslel, ponevaz jsem liny a nehodlal jsem
> se to ucit zpameti.

no vidite, to uz mate prvni krok k uspechu :) nechcete mi poslat zivotopis? :)
ono je mnohem zajimavejsi pozorovat to, jak dany clovek uvazuje a premysli, nez cist vlastni vysledek "testu".
kdyz mi dotycny misto pocitani vysvetli, jak to funguje, budu vedet ze tomu rozumi mnohem driv, nez napise vysledek. ten odporovy delic berte vazne jen jako priklad, mame to i mnohem slozitejsi otazky ;)
a ten delic, ja bych to na pohovoru asi taky pocital na papir, clovek je nervozni....

treba cloveka co delal moduly pro prevod analogoveho signalu na digitalni jsem se zeptal, jake existuji druhy AD prevodniku. nebudete tomu verit, ale pry se vyrabeji jako integrovane obvody...
vetsinou si s ucastnikem prochazime jeho zivotopis a ptame se na zkusenosti, co navrhoval a na cem pracoval, a obcas polozime otazku na neco co evidentne musel pouzivat/znat... to se dozvime obcas veci :)

> Taky do zivotopisu napisi
> spoctu nezatizeny rezistor, zvlanu jednodussi zapojeni OZ a spocitam
> pracovni bod tranzistoru pri chvilce strpeni na miste  :-).

zkuste to, treba to pomuze :)
oni tomu v personalni agenture stejne nebudou rozumet, a pak uz se to vyjasni na miste.

> prevazne mezi limi ktery byly ne-li stejne chytri, ne-li chytrejsi nez
> ja a po zacleneni do pracovniho procesu se nestacim az na vyjimky divit.

copak? povidejte, prehanejte... :)

jeste k tem personalnim agenturam, spousta z nich ma ke kvalitni sluzbe velmi daleko. vetsinou posilaji jiz zde zminovany universalni dotaznik a berou za to provize... a pak nam poslou balik zivotopisu, z ktereho se vybere par, protoze zbytek nema nic spolecneho s tim co delame a koho hledame :(
kdybych si mel shanet praci, tak radeji sam a posilat vhodne na miru psane zivotopisy na konkretni nabidky.

@V