Jednoduchy program na kresleni jednoduchych vykresu

APa navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Září 11 11:59:56 CEST 2006

Mate prosim link na downlaod? Nechce se mi nekde volat nebo registrovat, to
je na dlouho...

Jinak jsem to psal nekolikrat, potrebuju si namalovat kabely a redukce,
proste draty a konektory, aby mi to delnici vyrobili... Nejde o stavarinu
ani strojarinu...

Diky!