nf VCO

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Září 11 09:24:45 CEST 2006

JL> Dekuji moc.
JL> No ma to generovat v celem rozsahu 0-2V slysitelny zvuk. Nejlepe aby se cely
JL> rozsah vesel do oblasti, kde je ucho dobre citlive, abych zmeny toho napeti
JL> dobre rozezneval.
JL> Jde o smerovani optickeho pojitka z jedne strany budu zvuk modulovat frekvenci
JL> asi 1MHz (ten obdelnikovy zvuk ANDovat s 1MHz), prenesu to tim optickym
JL> pojitkem a na druhe strane bude filtr, zesilovac a sluchatka, a budu
JL> zamerovat vysilac, az uslysim nejvyssi mozny ton.

Kdybyste napsal hned na zacatku k cemu to potrebujete, rovnou bych vam
poradil totu metodu. Ucho je vyrazne citlivejsi na zmenu kmitoctu nez
na silu a zapojit jiny smysl nez zrak je velmi uzitecne, je to treti
ruka :-)

Ucho je citlive na relativni zmenu, je mozne ze okolo spravneho smeru
bude zmena hure rozeznatelna. Zvazte moznost prepnout rozsah a
k finalnimu dosmerovani pouzivat nizsi kmitoctet, optimalne okolo 500Hz.

Tomas