Re: Re[2]: Tišťáky na plotteru

Jirka pyrin@volny.cz
Pondělí Září 11 07:41:03 CEST 2006

A co když tu měď necháte zoxidovat tak, aby neodrážela ?
pyrin

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 10, 2006 6:17 PM
Subject: Re[2]: Tišťáky na plotteru

Dobrý den Simon,

Do kovu mu to gravíruje. Viděl jsem mosazný štítek na dveře s
vyřezaným jménem. Proto mne napadlo, jestli by s tím šly ty tišťáky.
Ale to s tím propálením mne napadlo také. Měď to docela dost odráží,
takže se bude muset zvýšit výkon, a až se to prořízne, tak to ten
laminát propálí skrz :-)

V týdnu to každopádně zkusíme, a dám vědět, jak to dopadlo.

--
Aleš Filip    ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic