Re: Tišťáky na plotteru

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Září 11 02:32:12 CEST 2006

 11.9.2006, 1:59:01

No ten inkoust se nesmi rozpustit v leptaci lazni, takze bezne ink. do
kancelarskych masin to byt nemohou. Ja to chtel zkouset na tomhle
http://www.mutoh.be/emc.asp?pageid=399. Cena tak 0,2MKC. Jestli
existuje i mensi tiskarna urcena na podobne ink. nevim.
Vyrobcu a dodavatelu vhodnych ink. je cela rada. Ty inkousty se
nazyvaji ruzne a maji i dost odlisne vlastnosti. Ale pro vsechny je
spolecne ze v nazvu maji slovo "solvent", a intenzivne naleptavaji
mnohe plasty, takze tiskarna musi byt vyrobena jen z urcitych
materialu. Nejkritictejsi soucasti je prirozene hlava. Ten vyse
zmineny Mutoh pouziva hlavy od Epsonu, mel jsem rozdelanou nejakou
A4 epsonku a hlava byla od pohledu mensi sestrou te z Mutohu. Takze
nejakej starsi Epson by mozna pouzit sel, ale vymena inkoustu je
pracne laborovani s dost nejistym vysledkem.
Tisk solventnimi ink. je ted zcela beznej u reklamnich a grafickej
studiji, takze pokud tam ma nekdo dobre vztahy, pro zakladni pokusy je
IMHO nejlepe vzit FR4 a naklusat tam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz