folie na okna (nebo tak neco)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 10 22:39:51 CEST 2006

Tak s temito foliemi jsem se setkal jiz asi v r. 1980 +- moje skleroza.
Tehdy jsme je davali na okna ministerstva dopravy a chovalo se to tak, ze
zvenku jste se jakoby divali do slunecnich bryli.
Zevnitr to byl pohled pres mirne zabarvene sklo. Lepilo se to na sklo po
strzeni folie.
To jen tak, ze to uz hodne let existuje a urcite na netu neco najdete.
J. Polivka

Zdravím všechny

dělám nějaké drobné úpravy na domku takže bourám pár zdí a pár stavím nastal
mi tu však docela problém s obývákem,po vybourání příčky jsem sice dostal
cca 10metrů dlouhou místnost avšak ta má na obou stranách okna resp. 2okna +
balkonovky. Problém ted však je,že a při pohledu z ulice je úžasně vidět
skrz barák :-( záclony taky moc nepomohly protože to protisvětlo z druhé
strany je příliš intenzivní. Napadlo mě nalepit nějakou folii na okna nebo
nechat skla nějak zabarvit atd... marně hledám něco na webu a nevím.
Zrcadlové folie budou asi vzhledem k protisvětlu taky k ničemu tak snad
nějaké polarizační na každé straně jinak natočené ...ale to jen tak tápu a
uvítám každý tip ....

díky

DJ