OT: folie na okna (nebo tak neco)

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Září 10 22:06:00 CEST 2006

Zdravím všechny

dělám nějaké drobné úpravy na domku takže bourám pár zdí a pár stavím nastal
mi tu však docela problém s obývákem,po vybourání příčky jsem sice dostal
cca 10metrů dlouhou místnost avšak ta má na obou stranách okna resp. 2okna +
balkonovky. Problém ted však je,že a při pohledu z ulice je úžasně vidět
skrz barák :-( záclony taky moc nepomohly protože to protisvětlo z druhé
strany je příliš intenzivní. Napadlo mě nalepit nějakou folii na okna nebo
nechat skla nějak zabarvit atd... marně hledám něco na webu a nevím.
Zrcadlové folie budou asi vzhledem k protisvětlu taky k ničemu tak snad
nějaké polarizační na každé straně jinak natočené ...ale to jen tak tápu a
uvítám každý tip ....

díky

DJ