Re: OT: Info pro modeláře

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 10 20:42:59 CEST 2006

:-))), to je pak trochu zajizdka. On je v sice v Radotine mostek, ale jen
pro pesi.
To se taky da, uz to pak neni daleko, ale samozrejme lepsi je dojet az na
parkoviste na letisti.
Ja jsem bohuzel v sobotu nemohl, protoze kluk mel na skautu den otevrenych
kluboven a je to v podstate celodenni pekny program nejen v klubovne, ale i
na hristi ( strelba ze vzduchovek, bitva, lukostrelba a dalsi...) a tak jsem
ho nechtel pripravit o ucast.
Mrzi mne to, protoze v nedeli uz tam neni vetsina prodejcu a navic po cca
hodinove a neco ucasti jsem musel pokracovat na chalupu. Ale prisel jsem
prave na let te krasne turbiny a par dalsich peknych kousku.
J. Polivka

Diky za dobry tip, byl jsem tam s detmi. To bych sem tedy neohlasoval,
ale byla legrace, tak kdyz je ta sobota... na tom webu jsou GPS
souradnice letiste, kde se akce konala, tak jsem je suse natukal do
navigacniho systemu, vubec jsem se nekoukal, kam to bude, a jeli jsme.
To jsem se pak hodne divil, kdyz nas to dovedlo na druhy breh. Oni ty
souradnice uvadeji nekam doprostred toho letiste a vzdusnou carou je
to k nejblizsi silnici pres reku :-) Tak jsem musel mrknout na mapku,
kliknout na ulici na druhe strane vody a pak teprve jsme tam dojeli...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert