nf VCO

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 10 16:20:02 CEST 2006

 10.9.2006, 16:13:06

No tohle uz je jasne, o tom zpetnem kanale jste se puvodne nezminoval.
IMHO zde zadny problem neni, CMOS 4046 ktery vam zde jiz radili jini
je asi nejsnazsi reseni.
Ucho byva moc dobrej merak i kdyz ja bych diky sve nahluchlosti misto
sluchatka radej zapojil nejakej f/U prevodnik a multimetr.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz