nf VCO

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 10 15:58:54 CEST 2006

Z optickeho prijimace jde krome signalu i RSSI neboli ss napeti umerne sile
signalu, to napeti chci zmenit na akustickou frekvenci, tou prerusovat nosnou
1MHz a poustet to do druheho smeru.

Pak za predpokladu ze je to nahrubo zamereno a nejak signal prochazi, jen je
ho potreba zamerit presneji muzu ze strany kde je vysilac pozorovat sluchem
jak se meni sila prijimaneho signalu na protistrane vzdalene asi kilometr.
Protoze ted to zamerujeme s pomoci vysilacek a kolikrat je problem, ze nez
obsluha na protistrane zaklicuje vysilacku a nez se vyjadri, maximum jsme jiz
prosvihli.

Rozumime?

Jakub Ladman

PS: Samozrejme ze nejlepsi by bylo vymyslet nejake zamerovani pomoci
zprevodovanych krokovych motorku, ale na to nemam zazemi nemam pristup k
zadnym obrabecim strojum, strojarinu prilis neovladam.
Leda ze by se toho chytli nejaci zde pritomni robotici, nebo modelari a
prilozili by tuku k dilu.