nf VCO

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 10 14:29:47 CEST 2006

Omlouvam se ze reaguji pozde, ale nefungovala mi posta.

Dekuji moc.
No ma to generovat v celem rozsahu 0-2V slysitelny zvuk. Nejlepe aby se cely
rozsah vesel do oblasti, kde je ucho dobre citlive, abych zmeny toho napeti
dobre rozezneval.
Jde o smerovani optickeho pojitka z jedne strany budu zvuk modulovat frekvenci
asi 1MHz (ten obdelnikovy zvuk ANDovat s 1MHz), prenesu to tim optickym
pojitkem a na druhe strane bude filtr, zesilovac a sluchatka, a budu
zamerovat vysilac, az uslysim nejvyssi mozny ton.

Mozna ze ma moje uvaha nejakou diru, ale to zatim nevim.

Jakub Ladman