Otevirani IO

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Neděle Září 10 14:04:29 CEST 2006

Mne se na rozpousteni pryskyric a jinych zalevacich hmot velmi osvedcil
vrouci chlorbenzen (b.v. 132 °C), ktery je polarnejsi nez xyleny a ma tak
vyssi rozpousteci schopnosti. Cenove vychazi zhruba na stejno (baleny 1 litr
asi 80 Kc, sud vyrazne levneji).

Hezky den,
Simon Cihelnik

Mam takovy pocit, ze mi znamy z Roznova kdysi tvrdil ze ta kyselina neco na
cipu prece jen vyzere a proto rozpouzdrovali odbrusovanim po hodne tenkych
vrstvach - zjistili tak udajne lepe problemove mista nez rozpoustenim.
Co se tyka tvrdych zalivacich hmot, rozpouzdruju povarenim v xylenu. Je to
sice takova osemetna akce ale jeste se mi nestalo, ze by nejaka hmota
odolala. Hmota trochu nabobtna a odlupuje se po supinkach. Jde to dost
zvolna, hodne to smrdi, ale porad lepsi nez kyselina.