Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Roman Vostřel vostrel@lit.cz
Neděle Září 10 08:56:38 CEST 2006

Rezal jsem desky 1x3m, skoncil jsem u dratu co se pouziva do svarecek na
co2, prumer nevim, neco kolem 1mm. Nesmy byt napnuty na primo, ale na jedne
strane pres pruzinu aby ho napinala a rezat opatne, jinak se prethne. Jako
zdroj byla vetsi nabijecka na auta na 24V, proud neco kolem 10A. Regulaci
nepotrebovala, mela jen prepinani 12/24 a proud ve dvou stupnich lo a hi.
Potreboval jsem rychle rozrezat 40 desek a poskladat to z veci co meli v
autodilne a docela to slo.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 10, 2006 7:11 AM
Subject: RE: Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Ja bych vzal silnejsi ocelovy drat a udelal regulaci s vyuzitim zmeny
odporu podle teploty - idealne AVR sledujici U a I na dratu, spocitat
odpor bude hracka a ten udrzovat konstantni. Nebo 1 operak, ale to neni
zdaleka tak elegantni reseni.

Mimo tema - 30cm mi prijde zbytecne moc, delal nekdo vypocet jaky pak
bude pomer strat stenama a ostatni (okna, podlahy, zdivo na zakladech,
strecha ...)?