Re: OT: Info pro modeláře

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Září 9 23:09:31 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 6.9.2006 od J. Polivka:

> Zdravim vsechny modelare a priznivce modelu, v sobotu a v nedeli je
> tradicne v Lipencich u Prahy letecky den obrich modelu. Info najdete
> zde : http://www.mklipence.wz.cz/

Diky za dobry tip, byl jsem tam s detmi. To bych sem tedy neohlasoval,
ale byla legrace, tak kdyz je ta sobota... na tom webu jsou GPS
souradnice letiste, kde se akce konala, tak jsem je suse natukal do
navigacniho systemu, vubec jsem se nekoukal, kam to bude, a jeli jsme.
To jsem se pak hodne divil, kdyz nas to dovedlo na druhy breh. Oni ty
souradnice uvadeji nekam doprostred toho letiste a vzdusnou carou je
to k nejblizsi silnici pres reku :-) Tak jsem musel mrknout na mapku,
kliknout na ulici na druhe strane vody a pak teprve jsme tam dojeli...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz