Re: Čerpadlo pračka

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Sobota Září 9 19:49:12 CEST 2006

Cerpadlo - to je prvni zachvev...
Mel jsem tu cest asi pred dvema lety.
Pracka ARDO, cca 10let, stejne priznaky - cerpadlo vydavalo divne zvuky.
Taky jsem jej vycistil, namazal. Jelo asi 2 mesice a situace se opakovala.
Kdyz jsem ho mazal potreti, tak uz me to dozralo, koupil jsem nove a byl
klid.
Po dvou mesicich zacal piskat motor - predni lozisko.
Lozisko jsem vymenil - vydrzelo to mesic.
Podle zaschle cesticky bylo videt, ze se odnekud k lozisku dostava voda.
Lozisko jsem vymenil znovu a jeste nad motor pridelal strisku - misto odkud
voda sla jsem nenasel.
Po dalsim mesici zacala od pracky pri provozu vytekat voda - mala prasklina
(par mm) na bubnu pobliz osy.
Vydrzela jeste 2 mesice a sla z baraku, ta prasklina mela tak 15cm.
Tak ted je tu cca pul roku nova Bosch, tak uvidime jestli vydrzi vic, nez
tech 10let...

To cukani cerpadla je IMHO v poradku, to nase delalo totez a to i to nove.

ELI.

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 09, 2006 6:43 PM
Subject: Čerpadlo pračka

Ahoj, poraďte mi prosím. Čerpadlo v pračce začalo vydávat nějaké divné
zvuky a tak jsem jej rozebral. bylo tam trochu nečistot a plastiková
tyčka od lízátka. Nic není na pohled poškozené.Vše jsem vyčistil a
sesadil. Když jej zapnu, tak mi připadá, že se netočí rovnoměrně, ale
spíš "cuká". Vzduch z výstupu fouká. Je to normální chod (cukání) nebo
je v čudu?
Prosím o rychlou radu, pračka je rozebraná.

Honza J.