RE: [OT] Výběr zaměstnanců, bylo [OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Pátek Září 8 22:42:45 CEST 2006

On to nekdo odmakat musi, kdyz programator ma pracky od sebe :) Ja bych nam
hlavou "pracujicim" taky dal akorat na chleba a na granule pro krecka :)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz