Otevirani IO

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Září 8 22:20:16 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 8.9.2006 od Pavel Kořenský:

> Jenže co čert nechtěl, když už bylo vše hotovo a já lil chlorid zpět
> do lahve, tak jsem maličko rozlil do vany. Fakt bych nikomu nepřál
> ten cirkus, když se děvenka moje milovaná vrátila domů... A to jsem
> toho fakt moc nerozlil, tak půl decky maximálně :-(

Ja zase pocintal pracku, protoze sice mam kvalitni leptaci zarizeni,
ale postavim ho vedle pracky a parkrat mi to lehce ostriklo pracku,
kdyz jsem tahal plosnaky. Koupil jsem na to pripravek - cistic skvrn
od chloridu - a pul roku sliboval, ze to ocistim. A normalne ono to
nejde :-) Ale co no... vsak to neni tragedie, ne? Tragedie je zaval
horniku v dole nebo nasazeni policejnich psu proti demonstrantum :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz