[OT] Výběr zaměstnanců, bylo [OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Září 8 17:30:33 CEST 2006

Mohu jen souhlasit, co jsem se zucastnil pracovniho pohovoru, tak
probihal podobne jako psal Andrej, kolikrat mne vyslychali a na konci,
kdyz prisla otazka platu, tak se mne zeptali kolik bych si predstavoval,
na muj nenarocny pozadavek 15 hrubeho (programovani PLC,MCU) se jen
usmali a s dovetkem, to tak az za nekolik let, ted max. za 12 mi
podstrkovali smlouvu, samozrejme jsem to nebral, za ty penize radsi budu
pracovat nekde jako "skladnik" (priklad, mam jinou praci), proste  je
kolikrat lepsi brat nekvalifikovane misto s pevnou pracovni dobou a bez
stresu (a to nepocitam, ze "skladnik" ma navic stravenky :-), nez se
honit za ty drobne. A to se pak clovek ma divit, ze v TV rikaji, ze je
nedostatek elektro a strojnich inzenyru, kdyz se tak mizerne plati, kdo
by to sel delat, že? Nasledne se podnikatele divi, co ze jim to chodi na
vyberove rizeni za individua, kdyz nabizeji napr. za pozici programatora
jen 12 000, na takove misto mne, ani jine nenapadne se ani ozvat.
Karel
Re:

Ked tu uz komentujete vyber zamestancov, tak to ja pridam nieco z druhej
strany...

Vo vacsine pripadov ma najprv uvitala taka "fiflena", ktorej jedina starost
bolo vopchat mi do ruk nejaky dotaznik s otazkami ako co su Vase silne
stranky, ktore su hlavne mesta a pod. Potom tam bolo vacsinou aj nieco z
odbornej stranky, vacsinou zaklady. Po tomto teste, prisiel bud veduci
oddelenia alebo majitel firmy a pozeral to. Ked som sa spytal co mi nebolo
jasne, tak mi vacsinou povedali len to iste, co bolo v inzerate... No
priznam sa od niektorych som ocakaval trochu lepsie a obsirnejsie
osvetlenie co od konkretnej pozicie ocakavaju, a nie len to ze hladame
napr. programatora. A tak po niektorych pohovoroch zostalo este viac
nejasnosti ako bolo na pred tym pohovorom...

Andrej