Re: Jak na USB tiskárnu

Delphin delphin@post.cz
Pátek Září 8 15:57:18 CEST 2006

> Rád bych připojil tiskárnu k '51 Atmel přes FT232 od FTDI (max. 115200
> bps), ale vůbec netuším jestli to je vůbec v principu možné, USB je
> pro mně něco jako černá magie. Věděl by prosím někdo jestli jsem úplně
> mimo nebo jestli je šance to vyřešit?

Drtivá většina dnešních tiskáren je kvůli ceně úplně tupá a vše se maximálně
předžvýkává v PC, už to není jako za starých časů, kdy stačilo poslat do
tiskárny textový řádek. Možná to ještě umějí jehličkové tiskárny. Jako
jedinou možnost vidím použít tiskárnu nativně podporující poscript. Pak už
je to jednoduché, stačit sehnat USB HOST připojitelný k x51 a odposlechnout
provoz na USB, jak se tam poscript posílá :-)