Jak na USB tiskárnu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 8 15:02:59 CEST 2006

Este stale ste mi neprezradili, v com presne je problem s '51 a USB hostom.

A tiez neviem co je to "tam je to velmi jednoduche" ak ide o AVR - asi
myslite, ze islo o zjednodusenu implementaciu -  ale v povodnej otazke
(aj ked bola patricne vagna) je schovana aj moznost urcitym sposobom to
odflaknut - dotycnemu ide len a len o pripojenie tlaciarne...

Mno a hadam nechcete tvrdit, ze medzi AVR a '51 JE nejaky principialny
rozdiel... (fiha, toto som mozno pri piatku trocha prehnal :-)))

wek