[OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Září 8 15:04:36 CEST 2006

Ked tu uz komentujete vyber zamestancov, tak to ja pridam nieco z druhej
strany...

Vo vacsine pripadov ma najprv uvitala taka "fiflena", ktorej jedina starost
bolo vopchat mi do ruk nejaky dotaznik s otazkami ako co su Vase silne
stranky, ktore su hlavne mesta a pod. Potom tam bolo vacsinou aj nieco z
odbornej stranky, vacsinou zaklady. Po tomto teste, prisiel bud veduci
oddelenia alebo majitel firmy a pozeral to. Ked som sa spytal co mi nebolo
jasne, tak mi vacsinou povedali len to iste, co bolo v inzerate... No
priznam sa od niektorych som ocakaval trochu lepsie a obsirnejsie
osvetlenie co od konkretnej pozicie ocakavaju, a nie len to ze hladame
napr. programatora. A tak po niektorych pohovoroch zostalo este viac
nejasnosti ako bolo na pred tym pohovorom...

Andrej

Tie najhorúcejšie info o prominentoch sa dozvieš na Bleskovkách!
http://www.bleskovky.sk/se/15/Prominenti