Jak na USB tiskárnu

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pátek Září 8 14:16:48 CEST 2006

Jedna vec je rozchodit USB host, druha vec je vedet, jak v tom protokolu
se data pro tiskarnu posilaji, treti vec je vedet, jake prikazy a data
tiskarna akceptuje... Prvni a druha se daji odposlouchat na PC, ale ta
treti pokud neni od vyrobce popis, tak to IMHO nebude nijak snadne...

Hynek Sladky

P.S. uz jsem to jednou absolvoval (protokol pro ovladani CP210x) a
stravil jsem na tom dost casu. Nakonec se to povedlo, ale nemyslim si,
ze by to byla zvlast snadna cesta jak pripojit tiskarnu k nejakemu
zarizeni...