Rychly komparator

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Září 8 14:11:32 CEST 2006

JL> No castecne jsem to naznacil, tech 10mV - je to mysleno tak, abych nekde kam
JL> ten vystupni signal dopravim (a jinak nez dvourovnove to nejde, ovsem nemusi
JL> to byt s nicim synchronni, ale musi to byt na frekvenci blizke tem 3,5MHz), a
JL> kde ho opet prevedu na ss napeti rozlisil tech 10mV na vstupu a to
JL> multimetrem a pokud mozno bezpecne, a nebo alespon 15mV)

Porozumel jsem tomu takhle:
  - potrebujete prenest napeti 0-2V s presnosti 10mV (tedy 201 urovni)
    pres dvouurovnovy trakt
  - opakovaci frekvence "digitalniho signalu" musi byt blizka 3.5 MHz
  - ke generovani PWM se nabizi pouzit jiz existujici trojuhelnikovy
    prubeh 400mV p-p (Je to opravdu trojuhelnik nebo pila? I kdyz
    pouzitelne je oboje.)

3.5MHz ma periodu  285ns, s presnosti na 201 hodnot to s nejakou
rezervou odpovida pozadovane rychlosti komparatoru 1ns.

Tudy asi cesta nepovede. Co pouzit A/D a D/A prevodniky? Staci 8bitu.

Tomas