Re: [OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Pátek Září 8 13:49:22 CEST 2006

Bohuzel mam tu cest v soucasne dobe, a mohu Vam rict, ze se vubec nic nezmenilo...
A to jsem si mnoho z kandidatu ani nedovolil zatezovat necim tak slozitym, jako je OZ, obvykle jsme se nedostali pres nezatizeny odporovy delic s cisly nastavenymi tak, aby se dalo podivat a rict vysledek rovnou z hlavy...

Kdyz mi clovek, ktery se v zivotopise pysnil nekolika projekty HW a FW pro ridici systemy nebyl schopen o serivoe lince rict vic, nez ze je tam devitipinovy konektor....

@V