Otevirani IO

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Září 8 12:43:01 CEST 2006

Tomu odpouzdreni by mela predchazet mechanicka priprava, normalni
odbrouseni.
Pouzdra v kovu rozebiram jenom mechanicky.
Danhard
*******

Simon Cihelník wrote:
> Nesleduji tuto diskusi, pouze pripominam, ze ve Sdelovaci technice pred
lety
> vysel solidne vytvoreny prehled metod rozpouzdrovani IO, pojaty silne
> experimentatorsky. Autori otestovali nekolik postupu a navrhli metodiku,
> ktera kremikovy polovodic neatakuje.
>
> Pred asi 3 lety jsem clanek jednomu zajemci z konference scanoval.

Uz som to nasiel.

http://archiv.hw.cz/2002-February/049050.html a mam uz aj ten scan.
Problem bol v tom, ze som to mal v sekcii "poriadok" avsak v nejakom
scestnom adresari; a nie v sekcii "bordel"... :-))) Zmiatlo ma tiez, ze
to bol zozipovany .doc, na scan dost necakane...

wek