[OT] "fantasticka diskuze" (Zesilovac 27MHz)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Září 8 10:59:37 CEST 2006

jenze pokud chcete odpoved od odbornika, je Vas pozadavek na radu pochopitelny. ale pokud se zeptam v annonymni konfere,
tak se dozvim odpoved od vsech moznych "odborniku", kteri treba jenom tlachaj a jinak nic.
v tomhle pripade sem tu totalitu netahejte .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Friday, September 08, 2006 10:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] "fantasticka diskuze" (Zesilovac 27MHz)

Toto jsou přežitky totality:
Šéf má vždy pravdu...
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel....
Drž hubu a krok...
S těmito hesly se setkavám dodnes a docela mne štvou. Možná že je to jeden z důvodu proč se u nás nemáme lépe.
Co je špatné na upřímnosti? Přece když vidím že někdo položí otázku směřující špatným směrem tak ho v tom nenechám.
Bohužel se stím setkavám u dodavatelů - jen málo z nich mi řekne že moje požadavky jsou chybné a že to lze udělat lépe a levněji.
Michal Gregor