Zesilovac 27MHz

Zbynek Winkler zbynek.winkler@gmail.com
Čtvrtek Září 7 14:04:19 CEST 2006

On 9/7/06, Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz> wrote:

> Na tohle nejsem ten pravy, ale tuk jsem do Googla a nasel treba tohle:
>
> http://www.communication-concepts.com/an758.htm
> A ty MRF429 jsem nasel v http://www.ges.cz/ i kdyz cena neni zrovinka
> lidova :).

Diky, prozkoumam.

Tak jsem kouk do GESu, co tam maji za jine MRF a vony to lidovky fakt
> nejsou. Ale snad to cele zarizeni nema stat petikilo, nebo jo ? To je
> pak lepsi se na to ... :))).

Ne, ne. Nejake penize by na to snad byt mely...

Vyrazne levnejsi (koruny) vypada BDY92 (vede ho GME), ale nic moc jsem k
> tomu tranzistoru nenasel a vim o nem stejne jako o tomto tematu vlastne
> houby, tak si jen tak kecam a kecam ...

To jsme na tom stejne ;-). Pouze vypomaham kolegum s hledanim moznych
soucatek ci hotovych zesilovacu (ja na hw moc nejsem a analog uz vubec
ne;-)).

Mezitim se mi ale podarilo najit napr. ARF1505, ktery pry v roce 2003 stalo
$178 a ma mit 750W... ted jeste najit, kolik to stoji dnes a kdo to vlastne
prodava....

Zbynek Winkler
--
http://robotika.cz/