jaky osciloskop

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 7 10:00:28 CEST 2006

Pavel Poucha wrote:
> Potěšil mě i pevný kufřík, protože když jsem kdysi kupoval TDS210, nebyl
> balen v podstatě nijak, do pravé ruky mi dali osciloskop, do levé
> manuály, kolem krku sondy a už jsem šel.

Oni tie TDSka (aspon to co tu mame) maju taky dekel na predok; akurat ze
ten clovek samozrejme okamzite hodi do kuta a uz ho tam nenajde...
Dokonca v tom dekli bol zastrceny akysi "quickstart" navod...

Manualy sme stratili tiez (ak sme vobec nejake mali (?)), ale TDSka ho
hadam vobec nepotrebuju, fakt su z hladiska ovladania super.

Ono ten obal asi suvisi s cenou, cim drahsi pristroj, tym menej sa
predpoklada, ze ho budeme vlacit, vsakano. Onoho casu ('93) som robil na
nejakom ranom digitali od Teku co chodil do 1GHz, to bol poriadny kus
nabytku a rozhodne ziadny dekel nemal.

wek