Re: OT: RECOM - bazar v brně

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Středa Září 6 22:18:13 CEST 2006

Ja tam byl v cervenci a musel jsem zavolat na telefon ktery byl na vratech,
pak se priritil clovek co otevrel a lidi jako by to tusili se hned sebehli a
zacali se prehrabavat. Byl jsem tam v zivote poprve a moc me to nenadchlo.
Na spoustu veci venku prsi a vevnitr neni ani dost svetla na prohrabavani se
v zaprasenem bordelu. Cekal jsem trosku vic.

Tosa