Vrtulnik z TV products

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Září 6 21:39:28 CEST 2006

Objednal jsem si tuhle hracku a po prvnich odreninach
polystyrenoveho tela me zaujalo, jak je resena ridici cast.
Ovladani se mi zdalo moc trhane, tak jsem mrknul do vysilacky
a objevil obvod TX-2B a po cinsku udelane spinace.

Vysledek: je to obvudek, ktery dokaze zakodovat dvoustavove
povely Doleva, Doprava, Dopredu, Dozadu a Turbo, zadna PWM se
nekona, takze je to dost nepouzitelne. Preci jen premyslim,
zda se neda udelat nejake PWM ovladani. Vrtulnik by to snad
snesl, ale na vysilaci strane se mi az tak ruka neklepe,
abych zvladnul vsechny polohy :)

Ted jsem kuchnul i telo, je tam RX-2B v SMD, nejaka
vykonovejsi cast, battery pack 7.2V, antenka jde soubezne s
ocasem, vyvazene je to podle hlavniho rotoru. Omerim ovladani
motorku, rad bych vedel, jestli je to ovladane PWM nebo necim jinym.

Odkaz na datasheet:
http://www.datasheets.org.uk/datasheet.php?article=3390922

Pozdeji pridam i foto, bude-li zajem.

--