[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Září 6 20:17:23 CEST 2006

Vakuum je pověra případně omyl v termínu, sklo by takový podtlak
nevydrželo. Nebo vydrželo, ale obě skla by se prohnuly a přicucnuly k
sobě. Bylo by samozřejmě ideální a možná jednou takové sklo někdo
zkonstruuje, ale zatím je tam jako izolace vzduch, argon (lepší), SF6
(ten navíc dobře tlumí hluk), krypton (mnohem lepší, velmi drahý),
miliardáři si možná též mohou dovolit xenon, ten je bezkonkurenčně
nejlepší :-).

Aleš Procháska