vetrne elektrarny

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Září 6 13:51:40 CEST 2006

 6.9.2006, 13:45:29

Rychle reaktory staveli francouzi i rusove, ale v 80/90 letech toho
nechali. Frantici z duvodu politickych, rusove nemeli penize. Jak je
to dnes u frantiku nevim, ale rusove nejake penize nasli, a znovu
spustili prace na zastavenych projektech. Komercne by mely byt ruske
rychle reaktory dostupne udajne za 10-15 let.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz