[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 13:09:18 CEST 2006

> Jde o to ze to zadne vetsi objemy dat nejsou a nemusi byt - staci jen
> cas od casu neco poslat (staci treba i jen selektivne vybrana slova) -
> uz ted se pri instalaci (zkusil jsem si to ted naisntalovat na pracovni

> PC) jim podepisujete ze se budou shromazdovat a take odesilat informace
> o tom co delate a kde brouzdate.

To ma ve smlouve kde kdo. IMHO mail je daleko nebezpecnejsi, ten si muze
precist kdokoliv a treba v archivu konference co je na webu se da najit
slusna radka informaci o dane osobe. Ne ze bych neco hledal, ale po
urcite dobe tady kde kdo na sebe neco praskne, staci jenom hledat a mate
slusny profil dane osoby :) Kdyz uz je tedy rec o odesilani informaci...