OT: Jak zablokovat přídavné klávesy na klávesnici

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 12:59:46 CEST 2006

Tak si za par stovek (ani ne) kupte jinou klavesnici, ktera tyhle
blbosti nema...

Nejvic me dostava klavesa delete na klavesnicich Logitech, kde je
klavesa delete velka jako dve obycejne klavesy, protoze je i misto
insertu. Pouzivan na kopirovani/vyjmuti do schranky kombinace
ctrl-insert a shift-insert (je to krasne u sebe). To mit doma, tak bych
  to vyhodil z okna :)

Pak mi vadi klavesnice kde maji klavesy F1-12 i jine funkce (pokud neni
zapnuta klavesa Fn, jake ze po startu neni). Clovek si pak pusti Total
Commandera, namacka oblibene kombinace a entery a zacne se poustet kde
co, hruza.