[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 6 08:50:12 CEST 2006

Duplicitni soubory prekvapive vyhledavam pomoci eMule (se zazdenym
firewall, at to nepustim do sveta). Vyhodu to ma v tom, ze je najde, i
kdyz se jmenuji ruzne:)

Jinak, podobne naivni (poradek na disku) jsme asi vsichni. Podle
hloubky adresaret c:\OldC\OldC ..... dohledavam ktere to vlastne uz
mam PC.

Co se teorie tyce - no jiste zaklady byly urcite v druhem dile "Basniku":)
Marek