[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Září 6 08:21:57 CEST 2006

A vubec nejlepsi roztrideni dat je, kdyz ten disk lehne.... ja sam jsem
v takovem pripade zjistil, ze mi nejak nic nechybi.  :-)
( stejne kdyz neco hledam pouzivam internet a vyhledavac - je to
rychlejsi, nez prochazet disk)